HOŞGELDİNİZ..EXİHABER OKUDUĞUNUZ HABERLERE YORUMLARINIZI BEKLİYOR.

  • EXİHABER KOMİK FOTOĞRAFLARA UYDURMA HABER MONTAJLAMA MANTIĞI İLE ÇALIŞIR.
  • EXİHABER' İN KİŞİ VEYA KURUMLARI KARALAMA AMACI YOKTUR. LÜTFEN ZARARLI OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ İÇERİKLER HAKKINDA BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİNİZ.
  • EXİHABER HİÇ BİR SİYASİ AMACA YADA OLUŞUMA BAĞLI DEĞİLDİR.
  • EXİHABER' DEKİ İÇERİKLERİN BAŞKA SİTELERDE YAYIMLANMASINDAN DOĞAN İHTİLAFLARDAN EXİHABER SORUMLU DEĞİLDİR.
  • EXİHABER'DEKİ HABER, OLAY VE DİĞER İÇERİKLERİN GERÇEK HAYATTAKİ KİŞİ, KURUM VEYA KURULUŞLARLA HİÇ BİR İLGİSİ YOKTUR. HABERLERİN HEPSİ UYDURMADIR.
  • EXİHABER ASPARAGAS HABERLERİ MİZAHİ BİR YORUMLA İŞLEYEN EĞLENCELİK BİR SİTEDİR.
  • AŞAĞIDA "BU HABERE YORUM YAP" BÖLÜMÜNDEN YORUM YAPABİLİRSİNİZ.

BENZİNE ZAM


Benzine ve toplu taşıma ücretlerine yine zam geldi. Vatandaşları çileden çıkaran son zamlar yurdun değişik yörelerinde ilginç görüntülerin yaşanmasına sebep oluyor.

Son gelen zamlardan sonra dün sabah saatlerinde Ankara-Sincan' da rastladığımız bir devlet memurunu işe yetişmeye çalışırken ilginç bir anda yakaladık. Adını vermek istemeyen A.T isimli memur; "son gelen zamdan sonra belediye otobüsüne bile binemez olduk. Bende çareyi Haymana İlçesinde oturan babamdan köyde kullandığı atı istemekte buldum. Sağolsun babam da kırmadı, gördüğünüz gibi atımla işe gidip-geliyorum. Arasıra park sorunu yaşasamda, pantolonumun ütüsü bozulsa da çok rahat. Ne benzin ne mazot sorunu var, hemde temiz hava alıyorum. Burdan tüm dar gelirli memurlara sesleniyorum: at, eşek, kağnı ne bulurlarsa bulsun binsinler" dedi.

Muhabirimizin işe yetişmeye çalışırken görüntülediği A.T isimli memurun bir yandan dizginleri tutarken bir yandan da kendisini arayıp nerde olduğunu soran müdürüne cevap vermeye çalışması bizleri hem güldürdü hem de düşündürdü. Yorum sizin sevgili okuyucularımız.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yani pess diyorum,önce ciddiye aldım ama gerçeği görünce gülmekten kırıldım.öncelikle exi haber ekibi olarak yapmış olduğunuz komik ama bir o kadar da asparagas haberlerden dolayı sizi kutlarım.Magazin gazeteciliğinde son nokta EXİHABER....