HOŞGELDİNİZ..EXİHABER OKUDUĞUNUZ HABERLERE YORUMLARINIZI BEKLİYOR.

  • EXİHABER KOMİK FOTOĞRAFLARA UYDURMA HABER MONTAJLAMA MANTIĞI İLE ÇALIŞIR.
  • EXİHABER' İN KİŞİ VEYA KURUMLARI KARALAMA AMACI YOKTUR. LÜTFEN ZARARLI OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ İÇERİKLER HAKKINDA BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİNİZ.
  • EXİHABER HİÇ BİR SİYASİ AMACA YADA OLUŞUMA BAĞLI DEĞİLDİR.
  • EXİHABER' DEKİ İÇERİKLERİN BAŞKA SİTELERDE YAYIMLANMASINDAN DOĞAN İHTİLAFLARDAN EXİHABER SORUMLU DEĞİLDİR.
  • EXİHABER'DEKİ HABER, OLAY VE DİĞER İÇERİKLERİN GERÇEK HAYATTAKİ KİŞİ, KURUM VEYA KURULUŞLARLA HİÇ BİR İLGİSİ YOKTUR. HABERLERİN HEPSİ UYDURMADIR.
  • EXİHABER ASPARAGAS HABERLERİ MİZAHİ BİR YORUMLA İŞLEYEN EĞLENCELİK BİR SİTEDİR.
  • AŞAĞIDA "BU HABERE YORUM YAP" BÖLÜMÜNDEN YORUM YAPABİLİRSİNİZ.

KİM BU SAPIK?

Fransa polisi 822 gündür bu sapığı arıyor.
***
Fransa' nın Lyon kentinde otomobillere transparan don giydiren sapık dehşet saçıyor. İnsanlar otomobillerine don giydiren bu sapığın yakalanması için sabırla beklerken Fransa polisi sapığı bir türlü yakalanamıyor. Lyon Polis Departmanı Şefi Başkomiser Jeak Don Juan; "vatandaşlardan gelen tepkilere anlam veremediğini, sapığın karakolun bahçesinde duran kendi arabasına da aynı eylemi yaptığını, sapığı yakalamak için ellerinde yeterli delil bulunmadığını, 822 günlük sürenin bu tip olaylarda normal bir süre olduğunu, zira hatırlanacağı üzere 8 yıl önce karakolun nezaretinde tacize uğrayan C.X isimli bayanın olay failinin bile hala yakalanamadığını" belirterek vatandaşların sakin olmaları gerektiği uyarısını yaptı. (Fotoğrafta sapığın saldırdığı son araç Başkomiser Don Juan'ın aracı görülmekte)

4 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

ben bişeyi anlamadım.bu haberleri fotolara kurguyla senmi yazıyosun yoksa biyerden okudugun gerçek olma ihtimali olan haberlermi! cidden anlamadım.öyle güzel anlatım varki yazılarda bian tereddüt ettim:)kola içen ayıdansonra bu haberde bi alem!çok başarılı.

Adsız dedi ki...

Çok Teşekkürler Hülya..Yazılarda geçen hiç bir konu gerçek değildir.İnsanları güldürmek ve bazen de yurdumuzla ilgili moral verici haberler yapmak için bizzat tarafımdan yazılmıştır.İlk gelen yorumlara göre doğru yolda olduğum söylenebilir belki.Siz ne dersiniz? :))

Adsız dedi ki...

Hülya! Şimdi aklıma geldi(?) Bu haberleri cidden gerçek sananlar çıkarsa işimiz var demektir :) Bu arada senin siten de gerçekten çok hoş. Karşılıklı link takası yapma olasılığımız nedir? :)

Hülya Konar dedi ki...

link takası derken,sayfanı eklememdenmi bahsediyorsun acep?eger buysa mevzu ben ekledim bile sayfanı.bide buralar bak basliginin altında..ama ben pek bu link takas tukas işlerine girmiyorum gerçekten sayfayı sevmediğim sürece, çünkü karşı tarafın sayfa page rank i olumsuzda etkileyebiliyor..